مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 11:352017-12-05اقتصادي

راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در کشور 


فروشگاه اینترنتی تنقلات خارجی و داخلی در کشور تحت عنوان شوکومای راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمد ایران نژاد، مدیر اجرایی تصریح کرد: در این فروشگاه با توجه به دغدغه برخی مشتریان برای مصرف محصولات رژیمی یا فاقد قند، محصولات بدون شکر و گلوتن نیز عرضه می شود.

وی با تاکید بر اینکه همه محصولات این فروشگاه با هولوگرام حلال عرضه می شود، گفت: در این فروشگاه محصولات ایرانی همچون ادویه، انواع شربت، عرقیات، عسل و گیاهان دارویی با بالاترین کیفیت عرضه می شود.

ایران نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان گفت: با پیشرفت روزافزون دنیای فناوری و اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر مردم با دنیای اینترنت، کسب وکارهای اینترنتی در بین مردم از مقبولیت خوبی برخوردار هستند، مقبولیتی که عمده دلایل آن قیمت پایین تر محصولات به علت حذف هزینه های جانبی مانند، انبار و اجاره، دسته بندی و مشاهده تمامی محصولات با توضیحات، امکان سفارش و تحویل آن جلوی منزل و امکان استرداد محصول بدون حضور فیزیکی است.

وی افزود: قیمت های رقابتی، تسریع در زمان خریداران، گستردگی محصولات و ارائه حق انتخاب بالا به مشتریان از دیگر دلایل رونق فروشگاه های مجازی است و این مجموعه نیز می کوشد تا با حفظ کیفیت و تنوع محصولات رضایت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در کشور 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی تخصصی تنقلات داخلی و خارجی در کشور