مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 10:102017-12-05اقتصادي

تعرفه و ارز تخصیصی انواع کاغذ تغییر نمی کند


مدیر کل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعرفه انواع کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه تا پایان سال همچنان مطابق روال قبل است.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 71 مدیر کل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعرفه انواع کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه تا پایان سال همچنان مطابق روال قبل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما از شاتا، محمد رضا کلامی با تأکید بر ضرورت های زنجیره تأمین انواع کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه تصریح کرد: این موضوع باید با اولویت مدیریت آرامش بازار و با اتخاذ رفتارهای حرفه ای و تخصصی در جهت تعدیل اثرات قیمت های جهانی کاغذ و نهاده های تولید انجام گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور دستگاه های ذیربط و تشکل های تولیدی و مصرف کننده در حوزه زنجیره ارزش کاغذ در 12 آذرماه، افزود: در این جلسه مقرر شد ضمن حمایت اصولی از تولیدات داخلی و مصرف کنندگان عمده در حوزه های فرهنگی و آموزشی تعرفه انواع کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه تا پایان سال همچنان مطابق روال قبل (5درصد ثابت) لحاظ شود و افزایش داده نشود.

کلامی با اعلام اینکه ارز تخصیصی جهت انواع کاغذ رول و شیت (چاپ و تحریر و روزنامه) تا اطلاع ثانونی بدون تغییر، مبادله ای و با اولویت، تأمین می شود، گفت: به منظور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه و ارز تخصیصی انواع کاغذ تغییر نمی کند

تعرفه و ارز تخصیصی انواع کاغذ تغییر نمی کند