مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 08:252017-12-05اقتصادي

نرخ بیکاری تحصیل‎کرده‎ها 30 درصد شد


84 از 100 تعداد رای دهندگان 72 نایب رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق تهران می گوید: هم اکنون وضعیت بیکاری در کشور به شرایط نگران کننده و بحرانی درحال نزدیک شدن است و ما می بینیم براساس آمارهای رسمی بیکاری در افراد تحصیلکرده به حدود 30 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، دولت برای افزایش درآمدهای خود بهتر است از روش هایی مانند کاهش هزینه های جاری دولتی، کنترل هزینه ها، استخدام نکردن نیروهای جدید و جلوگیری از تصدی گری بیشتر دولتی استفاده کند و همچنین با حمایت از بخش خصوصی و تولید فضایی را ایجاد کند که فعالان اقتصادی با جدیت بیشتر به دنبال تولید صادرات محور و درآمدزایی برای کشور باشند.

نایب رییس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق تهران می گوید: دولت در تدوین بودجه سال آینده بخش صنعت باید از برنامه های بودجه سال های گذشته درس بگیرد و بودجه سال 97 را عملیاتی تر از قبل تدوین کند.

احمد کیمیایی اسدی معتقد است: متاسفانه یکی از مشکلات اصلی بودجه های سالانه در کشور ما این است که تحقق پذیر نیستند، بسیاری از ردیف های بودجه ای، درآمدها و تخصیص هایی که در ردیف های بودجه دیده می شوند، عملیاتی نمی شوند و همین ضربه های زیادی به اقتصاد کشور وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری تحصیل‎کرده‎ها 30 درصد شد

نرخ بیکاری تحصیل‎کرده‎ها 30 درصد شد