مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 08:502017-12-04دانش

بنیانگذار رشته تکنولوژی آموزشی ایران به دیدار حق شتافت


دکتر پورانداخت فاضلیان اولین دانش آموخته تکنولوژی آموزشی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا و بنیانگذار این رشته در ایران و استاد نامدار و پیشکسوت دانشگاه خوارزمی روز یک شنبه 12 آذرماه دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دکتر فاضلیان عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی اولین دانش آموخته ی تکنولوژی آموزشی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا بوده است.

پورانداخت فاضلیان پس از بازگشت به کشور و شروع به تدریس، به مدت 15 سال عضو کمسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان این رشته در وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و هم زمان به مدت دو سال نیز با عضویت در کمسیون برنامه ریزی درسی شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در بخش تخصصی خود فعال بوده است.

وی ارائه کننده مقالات گوناگون و متعدد در حوزه های تکنولوژی آموزشی در مجامع علمی و پژوهشی، مجلات و کنفرانس های بین اللملی و ملی است.

پیش به سوی یک مدرسه شاد، تکنولوژی آموزشی از نظر تا عمل، ف ره ن گ ج ه ان ی ارت ب اطات (ی ک ج ه ان ، چ ن دی ن ص دا)، ک ارب رد ت ک ن ول وژی آم وزش ی در ک ش وره ای دی گ ر، یادگیری الکترونیکی، تحلیل موضوعی پایان نامه های رشته تکنولوژی آموزشی، و ‏‫گزیده مقالات و مباحث کاربردی در علوم تربیتی، از جمله کتاب های چاپ شده فارسی این استاد پیشکسوت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیانگذار رشته تکنولوژی آموزشی ایران به دیدار حق شتافت

بنیانگذار رشته تکنولوژی آموزشی ایران به دیدار حق شتافت