مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1396 ساعت 12:052017-11-30سياسي

ضرورت پاسخگویی قرآن پژوهان به شبهات در 2 حوزه داخلی و خارجی


عضو هیئت علمی دانشگاه قم با بیان اینکه یکی از مباحث مورد ابتلا در داخل و خارج مسئله تولید شبهات در حوزه قرآن و انتشار میان قشر جوان و اهل مطالعه و تفکر است، - تصریح کرد: پاسخگویی قرآن پژوهان به شبهات قرآنی از ضروریات حال حاضر در فضای داخلی و خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی مفتح در گردهمایی استادان تفسیر حوزه در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) به بیان ضرورت ها و نیازهای قرآن پژوهی در حوزه داخلی و خارجی پرداخت و عنوان کرد: یکی از مباحث مورد ابتلا در داخل و خارج مسئله شبهات است، که برای قشر جوان و اهل مطالعه و تفکر دائما در حال تولید و انتشار است.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم افزود: جدیدترین نظریه مخرب که در سال های اخیر منتشر شده، بحث در مبدا و منشا قرآن است.

این شبهه در میان جوانان و اهل تفکر و مطالعه گسترش داده شده است لذا در حوزه ضرورت های داخلی پاسخ به این شبهه از ضروریات است.

وی ضرورت و نیاز دوم در حوزه داخلی را خلأهای پژوهشی قرانی دانست و تصریح کرد: لازم است در حوزه قانونگذاری در کشور تئوری های برگرفته از کتاب و سنت در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تولید شود.

مفتح اضافه کرد: در حوزه خارجی نیز شاهد فعالیت مستشرقین در تولید شبهاتی هستیم که وحیانیت قرآن را زیر سوال می برند؛ زمینه دیگر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پاسخگویی قرآن پژوهان به شبهات در 2 حوزه داخلی و خارجی

ضرورت پاسخگویی قرآن پژوهان به شبهات در 2 حوزه داخلی و خارجی