مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1396 ساعت 09:052017-11-30پزشكي

ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم 16آذر به دانشگاه های علوم پزشکی


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: در خصوص نحوه برگزاری مراسم 16 آذر دستورالعملی به تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور صادر شده است تا با سعه صدر و تحمل بیشتری با دانشجویان برخورد کنند و بتوانیم گردهمایی ها، - همایش ها و جلسات مختلفی داشته باشیم.

دکتر فراهانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص ارزیابی از فعالیت های معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در دولت یازدهم اظهار کرد: ما نمی توانیم نتیجه ارزیابی خودمان را از خود اعلام کنیم و دانشجویان باید در این رابطه میزان رضایتمندی خود را از فعالیت های ما در سال های اخیر اعلام کنند.

وی ادامه داد: بهترین ارزیابی را از فعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دانشجویانی می توانند داشته باشند که در دولت دهم در دانشگاه ها وارد شده اند و در دولت یازدهم نیز مشغول به تحصیل بوده اند و اکنون در آستانه فارغ التحصیلی هستند.

باید از آن ها پرسید که در این 4 سال ارزیابی آن ها از کارهایی که در وزارت بهداشت انجام داده ایم، به چه صورت بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت افزود: در دوره جدید در دولت دوازدهم تمرکز انرژی را روی دانشگاه ها می گذاریم و در حال حاضر نیز بازدیدهای دوره ای از دانشگاه ها را که آغاز کرده ایم و ادامه می دهیم تا موجی که از وزارتخانه ایجاد شده است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم 16آذر به دانشگاه های علوم پزشکی

ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم 16آذر به دانشگاه های علوم پزشکی