مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 10:052017-11-28پزشكي

بازگشت 115 به کویر لوت!


رییس شورای اسلامی شهر و روستای بخش شهداد از بازگشایی و آغاز به کار پایگاه اورژانس 115 کویر لوت در دهه فجر امسال با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماشاالله پورحسینی با اعلام این خبر افزود: این تصمیم در جلسه مشترک با رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان اتخاذ شد.

وی افزود: برای بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی شهداد جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار کردیم که در این جلسه با نظر موافق دکتر رشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مقرر شد پایگاه اورژانس 115 کویر لوت در دهه مبارک فجر امسال بازگشایی و آغاز به کار کند.

پورحسینی افزود: هم چنین مصوب شد شمار دندانپزشکان در مرکز بهداشت شهداد در همه روزهای هفته به 2 نفر افزایش یابد ضمن آن که حضور دوره ای پزشکان متخصص داخلی، قلب، اطفال، زنان و مامایی، ارتقای سطح خدمات رادیولوژی با تکمیل کادر، تکمیل کادر مورد نیاز مرکز بهداشتی درمانی، اختصاص محیط مناسب برای داروخانه در بیمارستان امام رضا(ع) شهداد و تجهیز داروخانه اقماری شهر شهداد، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقا اطلاعات عمومی و پیشگیری از بیماری ها و آموزش خود مراقبتی از دیگر مصوباتی بود که در این جلسه به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 115 به کویر لوت!

بازگشت 115 به کویر لوت!