مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 14:402017-11-25اقتصادي

نان گران برای داخل، کار ارزان برای خارج


کم فروشی همزمان با گران فروشی نان! - در شرایطی که رییس اتحادیه نانوایان و رییس ستاد تنظیم بازار افزایش 15 درصدی قیمت نان را منصفانه می دانند؛مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از گران فروشی و کم فروشی همزمان نانوایان با مصوبه جدید ستادتنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان پرده برداشت و گفت: قیمت نان را به جای 15 درصد، 32 درصد افزایش دادند؛آنچه به مردم اطلاع رسانی می شود با آنچه در واقعیت اتفاق افتاده، متفاوت است و ما انتظار داریم مسئولان به مردم اطلاعات غیرواقعی ندهند.

بیش از هفت سال است که با حذف یارانه نان؛گران فروشی و کم فروشی در نانوایان رواج یافته و هرازچند گاهی با شکایت مردمی و بازرسی تصادفی از نانوایان، ممکن است تخلفشان علنی و اندکی جریمه شوند و داستان همچنان ادامه دارد.

قرار است از امروز قیمت نان در تهران و از روز دوشنبه درسایر شهرستان ها گران شود.

براساس بخشنامه ستاد تنظیم بازار و مجوز اتاق اصناف ایران، قیمت نان بربری از 650 به 750 تومان، نان تافتون از 400 به 460 تومان، نان سنگک از 800 به 920 تومان و نان لواش از 210 به 240 تومان افزایش می یابد.

در بخشنامه اتاق اصناف ایران که به رؤسای اتاق اصناف تهران ابلاغ شده آمده است که نظارت مستمر بر ارتقای کیفیت به منظور کاهش ضایعات نان و احترام به مطالبات مصرف کنندگان همراه با اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان گران برای داخل، کار ارزان برای خارج

نان گران برای داخل، کار ارزان برای خارج