مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 14:262017-11-25فرهنگي

اختصاص کامل فروش روز یکشنبه انزوا در سینما استقلال به کودکان زلزله زده کرمانشاه


به منظور همراهی با حرکت عظیم مردم ایران در همدردی و همیاری مردم زلزله استان کرمانشاه قهرمان، کلیه عواید فروش فیلم سینمایی انزوا در سینما استقلال (سینمای سرگروه) به کودکان زلزله زده اختصاص خواهد داشت.

- به گزاری خبرگزاری فارس"، به منظور همراهی با حرکت عظیم مردم ایران در همدردی و همیاری مردم زلزله استان کرمانشاه قهرمان، کلیه عواید فروش فیلم سینمایی انزوا در سینما استقلال(سینمای سرگروه) به کودکان زلزله زده اختصاص خواهد داشت.

با تصمیم پیمان جعفری تهیه کننده و گروه تولید فیلم سینمایی انزوا تمامی عواید فروش انزوا در تمامی سئانس های روز یکشنبه 5 آذر ماه 96 در سینما استقلال تهران به کودکان زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص خواهد داشت.

در اطلاعیه تهیه کننده و گروه تولید انزوا در این خصوص آمده است: به نام خداوند مهرآفرین جهت همیاری با هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه قهرمان، فروش کلیه سئانس های فیلم سینمایی انزوا در در سینما استقلال مورخ 5/9/96 به کودکان این بخش از سرزمینمان که بی سرپرست شده اند، اختصاص خواهد یافت.

امیدواریم تا با همراهی همه مردم و هنردوستان با این حرکت، روز یکشنبه شاهد باشیم تا در این شرایط و اوضاع سخت، گره ای هرچند کوچک از مشکلات کودکان عزیز زلزله شده باز شود و دوباره شاهد لبخند بر روی لبانشان و نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص کامل فروش روز یکشنبه انزوا در سینما استقلال به کودکان زلزله زده کرمانشاه

اختصاص کامل فروش روز یکشنبه انزوا در سینما استقلال به کودکان زلزله زده کرمانشاه