مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 14:252017-11-25اقتصادي

طرح وام کم بهره برای صنایع تبدیلی و صادراتی هم اجرایی می شود


استاندار خوزستان با اشاره انعقاد تفاهم نامه با بانک ملی در خصوص ارائه تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی استان، گفت: امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه ها شاهد ایجاد اشتغال، - کاهش نرخ بیکاری و رشد سرمایه گذاری در استان خوزستان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی امروز 4آذرماه در حاشیه جلسه امضای تفاهم نامه تسهیلات کم بهره در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل مبلغ تفاهم نامه با بانک ملی 500 میلیارد تومان است که می توان در اختیار مراکز تولیدی، اصناف تولیدی، شرکت های دانش بنیان و سایر شرکت ها برای کمک و رونق تولید و گسترش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی آن است که میزان سود و بهره وام ها بالا است، در این تفاهم نامه قرار است تا 10درصد از بهره این وام ها توسط استانداری خوزستان پرداخت شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مراکزی که برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند، در صورت تایید کمیته های در نظر گرفته شده برای اخذ تسهیلات و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند تسهیلات با سود 8درصد در اختیار آن ها قرار می گیرد و آن ها نیز متعهد می شوند تا متناسب با تسهیلاتی که دریافت می کنند، میزان اشتغال خود را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح وام کم بهره برای صنایع تبدیلی و صادراتی هم اجرایی می شود

طرح وام کم بهره برای صنایع تبدیلی و صادراتی هم اجرایی می شود