مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 14:062017-11-25سياسي

به مناسبت پایان کار داعش در سوریه: پیام رزمندگان زینبیون به حاج قاسم سلیمانی


جبهه مقاومت در دفاع از ارزش های اسلامی جغرافیا نمی شناسد، زینبیون بر خود واجب می داند به عنوان سرباز آقا برای به منصه ظهور رساندن ظرفیتهای شیعه برای جهانی شدن و امنیت و آسایش جهان اسلام آمادگی خود را برای جانفشانی اعلام می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس"، رزمندگان غیور پاکستانی که نام زینبیون را برای خود برگزیده بودند پا به پای دیگر رزمندگان جهان اسلام در سوریه مقابل کفر جنگیدند و خون دادند.

اکنون که پیروزی بزرگی حاصل شد و داعشی ها به کمک این جوانان شکست سنگینی را متحمل شدند زینبیون طی پیامی به حاج قاسم سلیمانی برای ادامه نبرد مقابل کفر پیامی صادر کردند که در ادامه مطلب خواهید خواند.

بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/23) محضر مبارک سردار پرافتخار اسلام سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی دام توفیقه سلام بر سلسله پر نور مردان و زنان زینبی که در طول تاریخ برای احیای مکتب نجات بخش اسلام عزیز، جلوه هایی ناب از پیام رسانی، مبارزه و مجاهدت در راه خدا را از خویش به یادگار گذاردند به ویژه حضرت امام خمینی (ره) که چون نگینی پرنقش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت پایان کار داعش در سوریه: پیام رزمندگان زینبیون به حاج قاسم سلیمانی

به مناسبت پایان کار داعش در سوریه: پیام رزمندگان زینبیون به حاج قاسم سلیمانی