مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 13:502017-11-25بين الملل

رویارویی وزارت خارجه آمریکا با ایوانکا ترامپ


وزارت امور خارجه آمریکا قصد ندارد هیاتی از مقامات بلندپایه خود را برای همراهی ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهوری این کشور به اجلاس جهانی کارآفرینی در هند اعزام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این شبکه خبری دیروز (جمعه) در گزارشی افزود: تصمیم رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به خودداری از اعزام هیاتی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه برای همراهی با ایوانکا در این نشست، در بحبوحه افزایش تنش ها بین وی و کاخ سفید گرفته شده است.

چندین مقام وزارت امور خارجه آمریکا به همراه یک منبع نزدیک به کاخ سفید (که نامش فاش نشده) به سی ان ان گفتند که تصمیم تیلرسون ربطی به طرح های اصلی وی برای کاهش بودجه وزارت امور خارجه ندارد و بیشتر به این دلیل است که ایوانکا ریاست هیات اعزامی آمریکا را به این اجلاس بر عهده دارد.

اجلاس جهانی کارآفرینی که هر ساله با حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار می شود امسال در تاریخ 28 تا 30 نوامبر (7 تا 9 آذر) درهند برگزارخواهد شد.

اجلاس امسال با موضوع حمایت از کارآفرینان زن برگزار می شود و نارندرا مودی نخست وزیر هند ژوئن (خرداد) گذشته از ایوانکا ترامپ برای حضور در این اجلاس دعوت کرد.

این اجلاس در گذشته بارها با حضور جان کری وزیر امور خارجه و حتی باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا برگزار شده است اما به گفته یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی وزارت خارجه آمریکا با ایوانکا ترامپ

رویارویی وزارت خارجه آمریکا با ایوانکا ترامپ