مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 13:452017-11-25بين الملل

مطالعه رهبر حزب حاکم لهستان درباره گربه ها در نشست پارلمان!


یاروسلاو کاچینسکی، نخست وزیر سابق لهستان و قدرتمندترین سیاستمدار این کشور در اقدامی جنجالی در نشست پارلمان این کشور مشغول مطالعه یک کتاب درباره زندگی گربه ها شد، - کاری که منتقدانش آن را تبلیغاتی دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، یاروسلاو کاچینسکی، رهبر حزب حاکم قانون و عدالت اوایل نشست روز جمعه پارلمان لهستان به شکلی علنی مشغول به خواندن یک کتاب جیبی به نام "اطلس گربه ها: خانگی و وحشی" شد.

بئاتا مازورک، سخنگوی حزب قانون و عدالت عکس کاچینسکی را که در حین خواندن این کتاب توییت کرد و نوشت: شاید این مطالعه یاروسلاو کاچینسکی، رییس در آستانه تعطیلات ما را تشویق کند که از سرپناه برای حیوانات و کسانی که به حیوانات کمک می کنند حمایت کنیم.

بخش عمده نشست روز جمعه پارلمان صرف بحث در مورد تغییرات در نظام قضایی این کشور شد؛ اصلاحاتی که به دلیل دادن نفوذ بیشتر به حزب قانون و عدالت بر دادگاه عالی، مناقشه ایجاد کرده و مورد انتقاد قرار گرفته است چرا که استقلال قوه قضاییه را محدود می سازد.

قرار است پارلمان در هفته های آینده درمورد این اصلاحات رای گیری انجام دهد.

بسیاری کاچینسکی را متهم کردند به این که قصد داشته با این کارش حواس رای دهندگان را از اصلاحات قضایی مناقشه برانگیز منحرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه رهبر حزب حاکم لهستان درباره گربه ها در نشست پارلمان!

مطالعه رهبر حزب حاکم لهستان درباره گربه ها در نشست پارلمان!