مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:452017-11-25اجتماعي

چرا شهردار تهران نگران زلزله احتمالی در پایتخت نیست؟!


با هر لرزشی که زمین زیر پای هموطنانمان در منطقه ای از جغرافیای میهن مان نشان می دهد، این سوال در ذهن اهالی پرشمار تهران مرور می شود که چه زمانی نوبت به تهران خواهد رسید و با وقوع زلزله در تهران، - زلزله، طبیعت زمین است و نباید از آن ترسید.

؛ این جمله را کسی گفته که برخی تصور می کنند به دلیل جایگاهی که دارد، می بایست با توجه به اخباری که این روزها از مناطق زلزله زده غرب کشورمان مخابره می شود، حتی خواب به چشمانش راه نیابد اما ظاهرا این گونه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با هر لرزشی که زمین زیر پای هموطنانمان در منطقه ای از جغرافیای میهن مان نشان می دهد، این سوال در ذهن اهالی پرشمار تهران مرور می شود که چه زمانی نوبت به تهران خواهد رسید و با وقوع زلزله در تهران، چه چیزی از پایتخت کشورمان خواهد ماند؟ سوالی که برخی پاسخ آن را فاجعه ای بزرگ می دانند.

فاجعه ای در ابعاد جهانی که از هر نظر خواهد توانست جهانیان را مبهوت نماید؛ زلزله در شهری که از جمله متراکم ترین نقاط جمعیتی کره زمین است، زیرساخت هایش فرسوده است و سازه هایی فرسوده تر آن را شکل داده و حتی بی زلزله نیز اوضاع نگران کننده ای دارد.

شهری که نه تنها حومه های آن، که در بخش های پراکنده اما پرشماری در بدنه آن هم حاشیه نشینی رواج دارد، با معضل ترافیک دست به گریبان است، آلودگی هوا هر روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شهردار تهران نگران زلزله احتمالی در پایتخت نیست؟!

چرا شهردار تهران نگران زلزله احتمالی در پایتخت نیست؟!