مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:412017-11-25بين الملل

سازمان ملل: مدیترانه، مرگبارترین مرز جهان برای پناهجویان است


سازمان ملل در گزارشی هشدار داد که از سال 2000 تاکنون بیش از 33 هزار نفر در تلاش برای عبور از امتداد مدیترانه به سمت اروپا جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، بررسی های سازمان ملل نشان می دهد که از سال دو هزار تاکنون، بیش از 33 هزار نفر در حین تلاش برای انجام یک سفر خطرناک در امتداد مدیترانه جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، سازمان بین المللی مهاجرت (IOM)، روز جمعه (دیروز) گزارش کرد که دریای مدیترانه تابحال یکی از مرگبارترین مرزهای جهان بوده است زیرا از سال 2000 تاکنون بیش از 33 هزار نفر در تلاش برای عبور از این گذرگاه خطرناک، جان خود را از دست داده اند.

طبق گزارش سازمان ملل که توسط سازمان بین المللی مهاجرت منتشر شد، خطر مرگ در حین سفر این آوارگان برای رسیدن به اروپا تا حد زیادی افزایش داشته است.

فیلیپه فارگ یکی از نویسندگان گزارش سازمان ملل و استاد موسسه دانشگاه اروپایی در فلورانس ایتالیا می گوید که توافق بحث برانگیزی با ترکیه در زمینه مهاجران و محاصره دریایی توسط گارد ساحلی لیبی، سفر در امتداد مدیترانه را بسیار خطرناک تر کرده است زیرا مسیر به سمت یک گذرگاه مرکزی طولانی تر به سمت ایتالیا تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: مدیترانه، مرگبارترین مرز جهان برای پناهجویان است

سازمان ملل: مدیترانه، مرگبارترین مرز جهان برای پناهجویان است