مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:052017-11-25اقتصادي

چه کسی مسوول گوشی های سرقتی است؟


اگرچه خرید گوشی های دست دوم در بازار رایج است، اما از آنجایی که تضمینی نیست که این گوشی ها مسروقی نباشند، این خریداران هستند که باید دقت کنند تا گرفتار مشکل نشوند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 34 اگرچه خرید گوشی های دست دوم در بازار رایج است، اما از آنجایی که تضمینی نیست که این گوشی ها مسروقی نباشند، این خریداران هستند که باید دقت کنند تا گرفتار مشکل نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر از شما بپرسند برای خرید گوشی های دست دوم به کجا می توانید مراجعه کنید، قطعا تقاطع خیابان جمهوری و حافظ و روبه روی پاساژ علاءالدین یکی از مکان هایی است که از آن نام می برید.

اگرچه خرید گوشی و لوازم جانبی آن و یا بسیاری از لوازم الکترونیکی دیگر از این منطقه که در اختیار دست فروشان قرار دارد، نمی تواند تضمینی داشته باشد که این دستگاه ها مسروقی نباشند، با وجود این آنها در سال های گذشته همچنان بازار خود را داشته اند.

البته خرید گوشی های دست دوم به خودی خود کاری مذموم نیست، چه بسا بسیاری از افراد که پس از ارتقای گوشی های هوشمند خود به مدل بالاتر، گوشی های قدیمی خود را به فروش می گذارند و برخی دیگر نیز به هر دلیلی به خرید این گوشی های دست دوم که قطعا هزینه شان از مدل های نوی این گوشی ها کمتر است، می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی مسوول گوشی های سرقتی است؟

چه کسی مسوول گوشی های سرقتی است؟