مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:552017-11-25فناوري

پشتیبانی فیس بوک مسنجر از تصاویر 4K


کاربران اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک مسنجر از این پس با به روزرسانی آن، قادرخواهند بود از قابلیت پشتیبانی از تصاویر 4 K لذت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت زد دی نت، در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان ، فیس بوک مسنجر است.

بر اساس آمارهای منتشر شده، این پیام رسان در هر ماه به طور میانگین 1.

3 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد که به طور فعالانه ای در آن حضور داشته و پست های مورد نظر خود را به اشتراک می گذراند.

هم اکنون گزارش های جدید حاکی است که جدیدترین به روزرسانی این پیام رسان، قابلیت پشتیبانی از تصاویر 4 K به فیس بوک مسنجر اضافه خواهد شد.

فیس بوک به کاربران خود وعده داده است که با این به روزرسانی، قادر خواهند بود تصاویری با کیفیت وضوح و رزولوشن 4096*4096 را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کرده و از کیفیت بالای این تصاویر لذت ببرند.

فیس بوک همچنین این اطمینان را به کاربران پیام رسان خود داده است که ارسال و انتشار این عکس های با کیفیت با سرعت بالایی نیز صورت خواهد گرفت.

هم اکنون این برنامه تنها در برخی کشورها قابل دسترسی و اجراست و در هفته های آینده کاربران در بسیاری از کشورهای دیگر نیز قادر خواهند بود از این قابلیت جدید فیس بوک مسنجر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی فیس بوک مسنجر از تصاویر 4K

پشتیبانی فیس بوک مسنجر از تصاویر 4K