مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:362017-11-25فرهنگي

یادداشت مهمان/ من از سهراب سلیمی گله دارم!


این روزها کم و بیش رسم بر این است که به دلایل انسانی و آشنایی های دیرین یا به دلیل پاره ایی کدورت ها، یا جنبه های خوب اثر را بیش از آنکه سزاوار باشد برجسته کنند و یا با چاقوی تیز به سلاخی این همه زحمت بپردازند.

- " ـ گروه هنر : یادداشت حمید نعمت الهی، کارگردان سینما و تلویزیون درباره نمایش بوی خواب نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی سهراب سلیمی: این اثر آنگونه که در بروشور ذکر شده بازخوانی است از اثر جهانی تام استوپارد و تاکیدی که بازنویسی نمایش تام استوپارد نیست و محمد چرمشیر بر این کار همت کرده است.

نخست آنکه باید از محمد چرمشیر تئاترشناس خوب ما که به این کار همت گمارده است سپاسگزاری کرد و از سهراب سلیمی، بازیگر و کارگردان که سال های سال خاک صحنه خورده و بر اهل کار چهره ایی شناخته شده است قدردانی کرد.

بر همه اهل نمایش دانسته است که دل به اینگونه کارها سپردن در میدانی تنگ که همه در آن چرخانند و سر به در و دیوار می کوبند کاری ساده نیست و پیش از آنکه جستوی نام یا خُرد نانی باشد ایفای وظیفه اجتماعی است.

آنهایی که اهل این تعهدات هستند می دانند که حتی ساده ترین کارها چه مایه وقت، انرژی و اشتیاق می طلبد و فراهم کردن تمامی عوامل و همه هنرمندان در میدانی محدود و کوچک چه کار دشواری است و همه آنانی که برای پدید آوردن اثری می کوشند چه بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مهمان/ من از سهراب سلیمی گله دارم!

یادداشت مهمان/ من از سهراب سلیمی گله دارم!