مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:062017-11-25حوادث

تاجیکستان و امارات مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر را بررسی کردند


وزیر کشور تاجیکستان با سفیر جدید امارات در دوشنبه دیدار و مبارزه با جرم و جنایت، تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر را مورد بررسی قرار دادند.

- تاجیکستان و امارات مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر را بررسی کردند وزیر کشور تاجیکستان با سفیر جدید امارات در دوشنبه دیدار و مبارزه با جرم و جنایت، تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان با محمد احمد سلطان سفیر جدید امارات در دوشنبه دیدار و گفت وگو کرد.

رحیم زاده و احمد سلطان در این دیدار، چشم انداز همکاری های تاجیکستان و امارات در زمینه مبارزه با جنایت، تروریسم، افراط گرایی، قاچاق مواد مخدر، آدم ربایی و استرداد مجرمین را بررسی کردند.

رحیم زاده در این دیدار تصریح کرد: تاجیکستان و امارات برای توسعه و گسترش همکاری های دو جانبه توافق نامه هایی را به امضا رساندند که زمینه قانونی و حقوقی این روابط را فراهم می کند.

سفیر امارات در دوشنبه نیز در این دیدار بر ضرورت گسترش تبادل اطلاعات در راستای جلوگیری و مبارزه با جنایات سازمان یافته تأکید کرد.

رحیم زاده و احمد سلطان تأکید کردند که مقامات تاجیکستان و امارات باید در زمینه تأمین امنیت با پلیس بین الملل و اداره کل مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان و امارات مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر را بررسی کردند

تاجیکستان و امارات مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر را بررسی کردند