مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 08:102017-11-25پزشكي

ارتباط ویتامین B و ابتلا به سرطان


گاهی اوقات مصرف بیش از اندازه یک چیز خوب نیز می تواند مضر باشد و این مساله به نظر می رسد در مورد ویتامین های B نیز صادق است.

- ویتامین های B برای بدن بسیار مفید هستند.

به عنوان مثال، ویتامین B12 به حفظ سلامت عصبی کمک می کند و از دو بیماری مغزی جدی یعنی آلزایمر و پارکینسون پیشگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت عصر ایران" به نقل از "ایزی هلث آپشنز"، همچنین، ویتامین B12 و فولات نشان داده اند که علائم اسکیزوفرنی را کاهش می دهند، و ویتامین B12 با سلامت بهتر استخوان پیوند خورده است.

اما گاهی اوقات مصرف بیش از اندازه یک چیز خوب نیز می تواند مضر باشد و این مساله به نظر می رسد در مورد ویتامین های B نیز صادق است.

مطالعه ای جدید مصرف دوزهای بالا از مکمل ویتامین B با خطر افزایش یافته یک بیماری جدی، یعنی سرطان ریه، که زندگی انسان را در معرض تهدید قرار می دهد، پیوند خورده است.

پیش از مصرف مکمل فکر کنید .

پژوهشگران دانشگاه اوهایو به تازگی دریافتند که مصرف دوزهای بالا از مکمل های ویتامین های B6 و B12 به مدت 10 سال یا بیشتر می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه در مردان را افزایش دهد.

خطر ابتلا به سرطان ریه در مردانی که به مدت 10 سال 20 میلی گرم ویتامین B6 یا 55 میکروگرم ویتامین B12 مصرف کرده بودند، 30 تا 40 درصد بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ویتامین B و ابتلا به سرطان

ارتباط ویتامین B و ابتلا به سرطان