مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 08:002017-11-25سياسي

لاریجانی: ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی همه کشورهاست


رییس مجلس شورای اسلامی، وقوع حادثه انفجار تروریستی در مسجد العریش و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران مسلمان مصری را به رییس مجلس نمایندگان این کشور تسلیت گفت.

- لاریجانی: ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی همه کشورهاست رییس مجلس شورای اسلامی، وقوع حادثه انفجار تروریستی در مسجد العریش و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران مسلمان مصری را به رییس مجلس نمایندگان این کشور تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام علی لاریجانی خطاب به رییس مجلس نمایندگان جمهوری عربی مصر به شرح زیر است: جناب آقای علی عبدالعال سید احمد رییس محترم مجلس نمایندگان جمهوری عربی مصر السلام علیکم و رحمه الله و برکاته با کمال تاسف از وقوع حادثه انفجار تروریستی در مسجد العریش و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از نمازگزاران مسلمان مصری مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تاثر و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران را به جنابعالی، پارلمان، دولت و مردم مصر اعلام و برای بازماندگان این حادثه ناگوار، صبر و آرامش خاطر آرزو می نمایم.

همان گونه که استحضار دارید ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی جامعه بین المللی و همکاری همه کشورها برای مقابله جدی با خاستگاه فکری و حامیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی همه کشورهاست

لاریجانی: ریشه کنی تمامی اشکال تروریسم، نیازمند تلاش جمعی همه کشورهاست