مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 05:262017-11-25بين الملل

یادداشت/ محمد صرفی ولیعهد جوان و کفش های پاشنه بلند!


ماجرای گروگان گیری سعد حریری و خانواده اش کلکسیون حماقت های بن سلمان را تکمیل کرد و نشان داد او هنوز هم با همان شیوه اعراب جاهلی فکر می کند و تصمیم می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه کیهان در ستون یادداشت روز شماره امروز خود نوشت: خیلی چیزها را شاید بتوان با بزک کردن تا حدی قابل تحمل و یا حتی فریبنده کرد اما بدون شک آرایش کردن یک عجوزه، تنها نتیجه ای چندش آور و در عین حال مضحک خواهد داشت.

آنچه این روزها از آل سعود می بینیم تلاشی مذبوحانه است که بیشتر به دست و پا زدن در باتلاق می ماند و برای دانستن فرجام آن نیازی به انتظار نیست.

در کشوری که سینما ندارد و هنوز زنان حق رانندگی ندارند و پادشاه آن مرحمت نموده و از سال جدید میلادی بصورت آزمایشی این حق را به زنان خواهد داد، ولیعهد آن با نیویورک تایمز مصاحبه کرده و گفته است؛ اولین قاضی تجاری مدینه زن بوده و در زمان پیغمبر در عربستان نمایشنامه موزیکال اجرا می شد! محمدبن سلمان در این مصاحبه به انحراف آل سعود اذعان کرده و البته مدعی شده دلیل این انحراف انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی مدعی است چون جمهوری اسلامی به دنبال صدور انقلاب بوده، عربستان نیز در رقابت با ایران اقدام به حمایت از گروه های افراطی (تروریست هایی مانند طالبان، القاعده، منافقین، داعش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمد صرفی ولیعهد جوان و کفش های پاشنه بلند!

یادداشت/ محمد صرفی ولیعهد جوان و کفش های پاشنه بلند!