مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 04:112017-11-25سياسي

یادداشت/ محمد علومی برجام تمام اروپایی!


ناکارآمدی شبکه های رسانه ای ضدانقلاب در خارج از کشور از یکسو و استمرار پیوند مردم و حاکمیت ایران با گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، مقامات اروپایی را درباره تغییر این معادله از طریق حضور مستقیم و علنی تر در ایران مصمم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " محمد علومی در روزنامه وطن امروز نوشت: طی سال های 92 تا 94، یعنی در بحبوحه برگزاری مذاکرات هسته ای دولت یازدهم و اعضای 1+5، مقامات 3 کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه بارها از تمایل خود مبنی بر راه اندازی دفتر اتحادیه اروپایی در تهران سخن به میان آوردند.

پس از امضای توافق هسته ای نیز این درخواست بارها در ملاقات های رسمی و غیررسمی میان سران اروپایی و مقامات دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشورمان مطرح شد.

اخیرا نیز فیل هوگان ، کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپایی در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ضمن طرح دوباره پیشنهاد اتحادیه اروپایی برای تأسیس دفتر این اتحادیه در تهران، خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپایی مایل است دفتری در تهران داشته باشد تا بتواند مفاد توافقنامه ها میان ایران و اتحادیه اروپایی را بهتر و با سرعت بیشتر پیگیری کند.

جهانگیری نیز در این دیدار اعلام کرد تاسیس دفتر اتحادیه اروپایی در تهران می تواند به توسعه روابط کمک کند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمد علومی برجام تمام اروپایی!

یادداشت/ محمد علومی برجام تمام اروپایی!