مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 23:212017-11-24ورزشي

رییس هیأت فوتبال جم اعلام کرد تغییر در زمان بلیت فروشی بازی پارس جنوبی و پرسپولیس


بلیت فروشی دیدار تیم های پارس جنوبی و پرسپولیس با تغییراتی روبه رو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از جم، در حالی که طبق اعلام باشگاه پارس جنوبی قرار بود از ساعت 11:00 روز شنبه بلیت فروشی آغاز و درهای ورزشگاه از ساعت 11:30 به روی هواداران باز شوند، اما مسؤولان برگزاری این مسابقه این زمان را تغییر دادند.

رییس هیأت فوتبال شهرستان جم امشب در جمع خبرنگاران اعلام کرد: 15 هزار بلیت دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس رأس ساعت 8 صبح فردا در کنار ورزشگاه تختی جم به فروش می رسد.

محمد اسدی با بیان اینکه قیمت بلیت این دیدار 5 هزار تومان و با طرح جدید فروخته می شود، اضافه کرد: درهای ورزشگاه روز شنبه چهارم آذرماه از ساعت 8 صبح به روی هواداران باز می شود.

وی عنوان کرد: تنها 10 درصد از سکوهای ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت و 16 باجه بلیت فروشی در اطراف ورزشگاه مستقر شده است.

رییس هیأت فوتبال شهرستان جم درب ورودی هواداران پرسپولیس را از سمت محله اسلام آباد برای ورود به ورزشگاه عنوان و تصریح کرد: هواداران پارس جنوبی نیز از بقیه درب ها وارد ورزشگاه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کانون هواداران پارس جنوبی برای راحت شدن کار هواداران برای تهیه بلیت بخش قابل توجهی از بلیت ها را امشب در برخی روستاها و شهرهای شهرستان جم به فروش می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت فوتبال جم اعلام کرد تغییر در زمان بلیت فروشی بازی پارس جنوبی و پرسپولیس

رییس هیأت فوتبال جم اعلام کرد تغییر در زمان بلیت فروشی بازی پارس جنوبی و پرسپولیس