مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 18:412017-11-24اقتصادي

حمیدرضا عزتی، محمدعلی شاهحسینی فن کاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه


این پژوهش با هدف معرفی تکنیک فن کاوی به عنوان ابزاری توانمند در رقابت سازمان های فعال در زمینه نوآوری و حمایت از تصمیم سازی های این سازمان ها در حوزه فناوری است.

- چکیده این پژوهش با هدف معرفی تکنیک فن کاوی به عنوان ابزاری توانمند در رقابت سازمان های فعال در زمینه نوآوری و حمایت از تصمیم سازی های این سازمان ها در حوزه فناوری است.

با توجه به توصیفات انجام شده و مرور برنامه های کشور های گوناگون در خصوص سرمایه گذاری های فراوان در زمینه نوآوری فناورانه و خلق ارزش های جدید توسط نوآوری، توجه به این حوزه ضروری است.

از مطالعات کتابخانه ای و مرور مقالات و کتب مرتبط منتج می شود که استفاده از فن کاوی می تواند به استخراج دانش از مسیر های مستند تعاملات میان اعضای فعال در حوزه نوآوری منجر شود و با استفاده از اقتصاد اطلاعات، فناوری های نوظهور محتمل را معین کرده و به این ترتیب با ایجاد این شناخت هزینه ها و ریسک های پژوهش و توسعه کاهش خواهد یافت.

کلیدواژگان: فن کاوی، حوزه علم و فناوری، فناوری نوظهور، اقتصاد اطلاعات، نوآوری فناورانه نویسندگان: حمیدرضا عزتی، محمدعلی شاهحسینی فصلنامه رهیافت - شماره 60، زمستان 1394.

برای مشاهده کامل مقاله روی فایل مقابل کلیک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا عزتی، محمدعلی شاهحسینی فن کاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه

حمیدرضا عزتی، محمدعلی شاهحسینی فن کاوی: تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه