مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 16:552017-11-24ورزشي

5 سهمیه دیگر برای تکواندوی ایران در مسابقات گرنداِسلم


در پایان مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، ابراهیم صفری، زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی موفق شدند جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آورند تا تعداد ایرانیان حاضر در این رقابت ها به هفت برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می شود که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت های انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی مانده (در هر چهار وزن) این رویداد از روز گذشته (پنجشنبه) در سالن تای هو شهر "ووشی" چین آغاز و امروز (جمعه) به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت ها نمایندگان ایران با کسب سه مدال نقره (ابوالفضل یعقوبی، ابراهیم صفری و زهرا پوراسماعیل) و دو مدال برنز (میرهاشم حسینی و ناهید کیانی) موفق شدند پنج سهمیه دیگر را به نام ایران ثبت نمایند.

پیش از این نیز سجاد مردانی با کسب مدال طلای فینال گرندپری 2016 و فرزان عاشورزاده به واسطه اینکه در جایگاه سوم رنکینگ المپیکی قرار دارد جواز حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سهمیه دیگر برای تکواندوی ایران در مسابقات گرنداِسلم

5 سهمیه دیگر برای تکواندوی ایران در مسابقات گرنداِسلم