مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 16:252017-11-24سياسي

امام جمعه ارومیه:
 بی اعتمادکردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است


ایجاد بدبینی و بی اعتماد کردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است.

- امام جمعه ارومیه: بی اعتمادکردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است امام جمعه ارومیه گفت: ایجاد بدبینی و بی اعتماد کردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته به حاشیه سازی های زلزله کرمانشاه و بی اعتمادی مردم به مسئولین نظام در امر کمک رسانی اشاره کرد و افزود: دشمنان از هر فرصت برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام استفاده می کنند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند لذا باید مردم هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه تا زمانی که شیطان و نفس هست امکان خطای انسان وجود دارد تصریح کرد: امکان دارد عده ای محدود دست به خطا زده و خلاف کنند اما این دلیل نمی شود که تلاش ها و زحمات نهاد های مختلف نظام از جمله کمیته امداد و هلال احمر را زیر سوال برود.

وی با تاکید براینکه مشارکت گسترده مردم و عملکرد مسئولین و نیروهای مسلح در کمک رسانی به زلزله زدگان قابل تقدیر است افزود: برخی استان ها و همچنین آذربایجان غربی برای ساخت و بازسازی مسکن های زلزله زدگان کرمانشاه انتخاب شده اند که برای تسریع در انجام کمک رسانی به این مهم نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه:
 بی اعتمادکردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است

امام جمعه ارومیه:
 بی اعتمادکردن مردم به نظام در زلزله غرب کشور خیانت واضح دشمنان است