مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 15:152017-11-24اقتصادي

حمایت های لازم نرسد، قطارهای حومه ای متوقف می شوند


مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا معتقد است با توجه به این که تاکنون حمایتهای لازم از حرکت قطارهای حومه ای صورت نگرفته، احتمال توقف حرکت آنها یا تغییر در برنامه هایشان وجود دارد.

- محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: متاسفانه با وجود تمام برنامه ریزی های صورت گرفته، تاکنون بستر اجرایی لازم برای تامین رقم مابه التفاوت حرکت قطارهای حومه ای با نرخ بلیت آنها فراهم نشده است، از این رو جابجایی این قطارها برای شرکت های حمل و نقل ریلی هزینه دارد.

به گفته وی با وجود آنکه شرکت رجا سال گذشته در جریان توافقی با راه آهن رقمی نزدیک به 50 میلیارد تومان از بدهی های خود را در ازای حرکت قطارهای حومه ای تهاتر کرده است اما حفظ روند فعلی همچنان حرکت این قطارها را به دور از سودآوری نگه می دارد.

مدیرعامل رجا ادامه داد: در سال جاری نیز هرچند راه آهن تلاش های قابل توجهی را برای حمایت از این بخش داشته و صحبت از تاسیس شرکت قطارهای حومه ای نیز جدی تر از قبل پیگیری می شود اما تا زمانی که سازمان برنامه و بودجه اعلام کند منابع اعتباری لازم را برای حمایت از قطارهای حومه ای و جبران زیان های آنها ندارد، نمی توان انتظار داشت تحولی جدی در این بخش صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های لازم نرسد، قطارهای حومه ای متوقف می شوند

حمایت های لازم نرسد، قطارهای حومه ای متوقف می شوند