مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 15:052017-11-24دانش

منابع دانشگاه ها بر اساس اجرایی کردن بسته های تحول آموزش اختصاص یابد


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان چالش های اعتباری حوزه آموزش در دانشگاه ها پیشنهاد کرد: تخصیص منابع به دانشگاه ها بر مبنای نتایج پایش عملکرد دانشگاه ها در اجرایی کردن بسته های تحول آموزش صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل عباس زاده با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: متمرکز کردن تمام دانشکده ها در پردیس مرکزی دانشگاه، ارتقای بدنه هیات علمی، ارتباط با دانشگاه های معتبر بین المللی، تعریف برنامه مشترک و تبادل دانشجو و استاد و جذب دانشجویان خارجی در رشته های مختلف از جمله برنامه های این دانشگاه برای توسعه آموزش علوم پزشکی است.

وی در ادامه به نقش دانشگاه ها در اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: برای تقویت این نقش آفرینی به موازات هدف گذاری، تعیین استراتژی ها و تدوین برنامه های عملیاتی باید به تحقق منابع مالی و اختصاص ردیف های مربوط به معاونت آموزشی نیز توجه ویژه کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان چالش های اعتباری حوزه آموزش در دانشگاه ها، پیشنهاد کرد: تخصیص منابع به دانشگاه ها باید بر مبنای نتایج پایش عملکرد دانشگاه ها در اجرایی کردن بسته های تحول آموزش صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع دانشگاه ها بر اساس اجرایی کردن بسته های تحول آموزش اختصاص یابد

منابع دانشگاه ها بر اساس اجرایی کردن بسته های تحول آموزش اختصاص یابد