مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 13:452017-11-24سياسي

امام جمعه زنجان:
 بصیرت، شرط پیروزی بر دشمن است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شاهد پاکسازی آخرین منطقه سوریه از حضور داعش هستیم ولی از آنجا که دشمن هیچ گاه از دشمنی خود دست نمی کشد باید همواره با بصیرت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام یازدهم شیعیان، اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) در دوران کوتاه امامت خودشان، گام های مهمی در تربیت شاگردان در راستای صیانت از قرآن و سیره نبوی برداشتند.

وی با اشاره به توصیه هایی از این امام همام، افزود: امام حسن عسگری (ع) چند توصیه برای رسیدن به سعادت داشتند که از آن جمله تقوای الهی، رعایت امانت، سجده های طولانی، عیادت از بیماران و پرهیز از موارد و گناهان شبهه ناک را می توان نام برد.

امام جمعه زنجان با اشاره آغاز امامت مهدی موعود (عج)، تاکید کرد: این روز مقدمه تشکیل حکومت جهانی و پیاده شدن آرمان ها و آرزوهای تمام انبیای الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با گرامی داشت هفته بسیج گفت: 5 آذرماه سال 58 سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بود که حاصل دوراندیشی این رهبر فرزانه بود.

وی با اشاره به این که جنگ تحمیلی در سال 59 آغاز شد، افزود: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه پیش بینی های لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زنجان:
 بصیرت، شرط پیروزی بر دشمن است

امام جمعه زنجان:
 بصیرت، شرط پیروزی بر دشمن است