مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 13:262017-11-24فرهنگي

پردیس سینمایی چارسو میزبان جشنواره سینماحقیقت شد


برای دومین سال متوالی، پردیس سینمایی چارسو میزبان جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" نظر به تجربه سال گذشته و رضایت نسبی فیلمسازان و مخاطبان حاضر در جشنواره، یازدهمین دوره ی این رویداد بزرگ سینمای مستند ایران هم در 5 سالن متمرکز پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد؛ هرچند که گنجایش کم سالن های این مجموعه، چالش اصلی سینماحقیقت در میزبانی همه ی عوامل و دوستداران سینمای مستند ایران است.

برپایه این گزارش، کارگاه های آموزشی جشنواره سینماحقیقت در سالن شماره 2 چارسو و بازار فیلم مستند نیز در انتهای طبقه ششم این مجموعه برپا خواهد شد.

اتاق VIP و غرفه ی بخش های مختلف جشنواره اعم از دبیرخانه، روابط عمومی، وب سایت، ستاد خبری، نشریه روزانه، پژوهش، بازرگانی، بین الملل و اداری، مالی هم در طبقه ششم پردیس چارسو مستقر خواهند شد تا به شکل متمرکز پاسخگوی مراجعان محترم باشند.

کیفیت مطلوب سیستم نمایش سالن های پردیس سینمایی چارسو که همه ی آثار منتخب جشنواره را با فرمت DCP پخش می کند؛ به انضمام اهمیت تمرکز ستاد جشنواره در یک مکان و فراهم آوردن شرایط بهتر برای همراهی میهمانان، مستندسازان و اصحاب رسانه ی حاضر در یازدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، از دلایل ادامه برگزاری این رویداد در پردیس س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی چارسو میزبان جشنواره سینماحقیقت شد

پردیس سینمایی چارسو میزبان جشنواره سینماحقیقت شد