مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 13:102017-11-24سياسي

اقدامات برای جمع آوری کارگران خارجی کافی نیست


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه کاهش ساخت و ساز منجر به ایجاد مشکل دربیمه کارگران ساختمانی می شود، گفت: فعالیت کارگران ساختمانی خارجی به نفع کارگران ایرانی در بازار کار نیست.

- سهیلاجلودارزاده درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص اظهارات وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی مبنی براینکه به دلیل کمبود منابع ناچار به سخت گیری در بیمه کارگران ساختمانی هستیم، گفت: منابع مورد نیاز برای بیمه کارگران ساختمانی درگذشته به حساب شهرداری ها واریز می شد، اما درحال حاضر منابع به شکل مستقیم به حساب تامین اجتماعی واریزمی شود؛ هم اکنون به دلیل کمبود ساخت و ساز درکشور اعتبارات برای این مورد کمتر وصول می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، افزود: درحال حاضر تامین اجتماعی آمار کارگران ساختمانی درحال ساخت را بدست می آورد، بنابراین اگر در محلی کاری که کارگر معرفی کرده بازرسی انجام شده و کارگر درآن ساختمان فعالیت نکند، درپرداخت بیمه مشکل ایجاد می شود؛ ضمن اینکه برای کارگرانی که از طریق اتحادیه برای بیمه معرفی می شوند درپرداخت بیمه مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اتحادیه کارگران ساختمانی مسئول معرفی کارگران برای بیمه و تعداد بیمه شدگان است،تصریح کرد: باید برای پرداخت حق بیمه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات برای جمع آوری کارگران خارجی کافی نیست

اقدامات برای جمع آوری کارگران خارجی کافی نیست