مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 12:552017-11-24فرهنگي

روان درمانی نهفته در تئاتر نیاز اصلی جامعه امروز ماست


هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: دولتمردان بدانند که هنرمندان جیره خوار دولتی ها نیستند و حمایت خود را از پشتیبانی مردم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد فراهانی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه ای معلولان طلوع اردبیل که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بستری که برای تئاتر شهرستان های ایجاد شده زخمی است و این بستر در اندیشه کلان کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه این بستر ویژه باید از سوی دلسوزان هنر فاخر تئاتر در کشور ایجاد شود تا مردم با تمام وجود به تماشای این هنر بپردازند، خاطرنشان کرد: تئاتر شهرستان ها باید از نظر اقتصادی به قدری قوی و قدر و نیرومند باشد که اعتلای این هنر در همه کشور رقم بخورد.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون با تاکید بر اینکه من خود را جزوی از خانواده بزرگ تئاتر می دانم، بیان کرد: روان درمانی نهفته در تئاتر نیاز اصلی جامعه امروز ماست و این روان درمانی در همه ابعاد زندگی اجتماعی ما می تواند نقش موثر ایفا کند.

فراهانی یادآور شد: جامعه تئاتر جامعه ای غصه مند است که جز بر سر سفره دانش و فضیلت این مملکت بر هیچ سفره دیگری زانو نمی زند و خود را وابسته به هیچ نهاد دولتی نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روان درمانی نهفته در تئاتر نیاز اصلی جامعه امروز ماست

روان درمانی نهفته در تئاتر نیاز اصلی جامعه امروز ماست