مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:402017-11-24اقتصادي

چه زمانی نوبت به کاوش گوشی مسافران توسط تاکسی ها خواهد رسید؟!


موضوعی نگران کننده تر از کاوش این مجموعه در گوشی رانندگان همکارش که این تصور را به وجود می آورد که دیر یا زود نشانه های مشابهی از واکاوی گوشی مسافران توسط ایشان منتشر خواهد شد یا حتی از آن بدتر، - اگرچه ممکن است بررسی اپلیکیشن های روی گوشی رانندگان شاغل در اسنپ بر اساس مجوزی باشد که این رانندگان به مجموعه داده اند، اما مگر می شود برای کاوش در حریم دیگران حد و مرز گذاشت؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با راه افتادن تاکسی های آنلاین در کشورمان و افزایش شمار مجموعه های ارائه دهنده این نوع خدمات، رقابتی شکل گرفت که برای عموم نیز قابل لمس بود؛ رقابتی که در آن تاکسی های آنلاین تلاش داشتند از هم در جلب مسافر و راننده سبقت بگیرند و از این رو، مانع شدن از پیوستن همکارانشان به رقیب، بسیار عادی و طبیعی جلوه می کرد.

از همان روزها بود که خبر رسید نسخه رانندگان نرم افزار تاکسی های آنلاین به گونه ای طراحی شده که نمی توان همزمان اپ دو تاکسی رقیب را نصب کرد و برای هر دو کار کرد.

موضوعی که به نظر می رسید با یک کدنویسی ویژه در نرم افزار محقق شده اما حالا معلوم می شود از سرک کشیدن تاکسی های آنلاین به گوشی های هوشمند رانندگان نشات می گیرد.

این موضوع زمانی به همگان ثابت شد که خبر رسید یکی از تاکسی های آنلاین به رانندگانش پیام می دهد که نرم افزار فیلتر شده ویز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی نوبت به کاوش گوشی مسافران توسط تاکسی ها خواهد رسید؟!

چه زمانی نوبت به کاوش گوشی مسافران توسط تاکسی ها خواهد رسید؟!