مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:402017-11-24اقتصادي

زمان آغاز بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع پرداخت کمک های بلاعوض جهت اسکان موقت و نیز پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان از چهارم آذر، گفت: از فردا عملا کار بازسازی مناطق زلزله زده شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد، با اشاره به زلزله اخیر در استان، گفت: قدرت زلزله اخیر در استان کرمانشاه 7.

3 ریشتر بوده که عدد بسیار بزرگی است و در سایر استان ها نیز زلزله احساس شده است.

وی به خرابی 30 هزار و 500 واحد مسکونی در این زلزله اشاره کرد و افزود: این رقم بزرگی است و باید همه برای بازسازی این واحدها کار کرده و پیش برویم.

او با اشاره به تجربه بنیاد مسکن در بازسازی 220 هزار واحد مسکونی خسارت دیده در زلزله منجیل و رودبار گفت: با توجه به این تجربه ایمان داریم بنیاد مسکن بخوبی می تواند کار بازسازی در این منطقه را به پیش ببرد.

وزیر راه با اشاره به اقدامات موثر بنیاد مسکن در 11 روز اخیر پس از زلزله گفت: خوشبختانه طی این مدت بنیاد مسکن بخش اعظم ارزیابی واحدهای خسارت دیده را انجام داده است.

آخوندی تاکید کرد: ارزیابی بیش از 30 هزار واحد مسکونی خسارت دیده کار دشواری است، به طوری که مشخص شود هر واحد چه میزان خسارت دیده و چه نوع تعمیرات و بازسازی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه

زمان آغاز بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه