مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:352017-11-24فرهنگي

گزارشی از گشایش نمایشگاه کتاب فارس


شانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس در دومین روز از آخرین ماه فصل پاییز با حضور جمعی از اهل قلم، علاقه مندان و مسئولان در شیراز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس گفت: امسال 850 ناشر در این نمایشگاه حاضر هستند که 12 ناشر خارجی است.

مهدی امیدبخش افزود: این نمایشگاه همه روزه از دوم تا هفتم آذر از ساعت 10 تا 19 در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برپا خواهد بود.

او از برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های فرهنگی، ادبی و هنری و به همراه آن، همایش های مختلف، نشست نقد و بررسی کتاب و رونمایی از تازه های نشر خبر داد و گفت: کتاب های دانشگاهی، بین الملل، عمومی و کودک و نوجوان در سالن های مختلف عرضه می شود.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: کتاب تنوع مختلفی دارد و باید تنوع و تکثر را در کتاب بپذیریم و برای ذائقه افراد در زمان های مختلف کتاب داشته باشیم.

محسن جوادی با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان باید کتابخوان و با کتاب آشنا شوند گفت: کتاب خواندن آدابی دارد و از این رو باید میل به کتاب و کتابخوانی را در نسل جدید افزایش دهیم.

او در عین حال بیان کرد: کتابخوان کردن یک نسل کار راحتی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از گشایش نمایشگاه کتاب فارس

گزارشی از گشایش نمایشگاه کتاب فارس