مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:202017-11-24اجتماعي

مفاهیم قرآن را بیاموزید نه فقط صوت و لحن


مربیان و معلمان قرآن باید آموزش مفاهیم و اصول قرآن را مورد توجه قرار دهند در حال حاضر صرفاً به بحث صوت و لحن پرداخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه قزوین، احمد ابوالقاسمی مدیر رائو قرآن در نشست تخصصی با جامعه قرآنی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت آموزش اصول و مفاهیم قرآن تصریح کرد: آموزش قرآن امروزه مورد بی توجهی قرارگرفته است و علت اصلی آن هم عدم آموزش صحیح قرآن و کمبود اطلاعات مربیان قرآن در جهت هدایت نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: در حال حاضر شاهد کندی رشد قرآن آموزان هستیم و دلیل اصلی آن تأکید بی مورد روی لحن و صوت به جای پرداختن به مفاهیم قرآنی است، استاد جلسه قرآن نباید از نسخه های کلی استفاده کند، بلکه باید در یک نسخه یا یک نیم نسخه تکمیلی اصل موضوع را برای افراد مشخص و استراتژی خوبی را ارائه دهد، در این صورت لازم نیست کلیات هر روز مورد بحث قرار بگیرد.

مدیر رادیو قرآن تصریح کرد: این آسیب که آموزش قرآن صرفاً تجوید و روخوانی است باید بررسی شود و نگاهمان به جامعه قرآنی و جایگاه آن تغییر پیدا کند چراکه این جامعه می تواند اثرگذاری داشته باشد؛ درحالی که در وضعیت امروز جدی گرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاهیم قرآن را بیاموزید نه فقط صوت و لحن

مفاهیم قرآن را بیاموزید نه فقط صوت و لحن