مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:052017-11-24سياسي

پیگیری مجمع نمایندگان اراک برای عبور آزادراه تهران جنوب از استان مرکزی


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: عبور آزادراه تهران به جنوب از حوزه استحفاظی راه های استان مرکزی موجب تقویت همگرایی در بین شهرهای این استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر کریمی در تشریح جزییات نشست بررسی روند پیشرفت و مشکلات راه های اراک، خنداب و کمیجان که با حضور مسئولان راه و شهرسازی، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و فرمانداری اراک برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف مرور و بررسی آخرین وضعیت راههای مواصلاتی حوزه انتخابیه و در راستای وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس که باید پیگیر کیفیت و روند اجرای پروژه ها باشیم، برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهم کنارگذر شمالی اراک گفت: خوشبختانه این پروژه با تصویب دولت در قالب یک پروژه سرمایه گذاری توسط شرکت جهاد نصر اراک در حال اجراست و به طول 62 کیلومتر و با سرمایه گذاری بیش از 350 میلیارد تومان انجام می شود که 30 درصد از محل اعتبارات دولتی و مابقی توسط شرکت سرمایه گذار تامین خواهد شد.

کریمی گفت: با اجرای این پروژه شاهد کاهش ترافیک شهر اراک به ویژه وسایط نقلیه سنگین بوده و نقش تاثیرگذاری در کاهش آلاینده های کلانشهر اراک ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این کنارگذر بخشی از آزاد راه سراسری تهران – اندیمشک است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مجمع نمایندگان اراک برای عبور آزادراه تهران جنوب از استان مرکزی

پیگیری مجمع نمایندگان اراک برای عبور آزادراه تهران جنوب از استان مرکزی