مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 11:052017-11-24فرهنگي

تحلیلی بر یک آمار سینمایی/ فیلمی با یک تماشاگر در ماه!


سالنامه آماری گزارش فروش فیلم و سینمای ایران که اخیرا منتشر شده است، با جزییات نشان می دهد که سینمای ایران در 6 ماه ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته در فروش و تعداد مخاطب با کاهش روبه رو بوده، - همچنین فیلمی اکران شده که در یک ماه فقط یک تماشاگر داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی گزارش فروش فیلم و سینمای ایران" را جهت استفاده محققان و پژوهشگران منتشر کرده است که در آن اطلاعاتی آماری درباره فروش فیلم ها، تعداد تماشاگران و سالن های سینمایی و بهای بلیت فیلم ها ارائه شده است.

به گفته محمود اربابی ـ معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ـ این آمار از سال 1364 تا کنون تجمیع شده و هم اکنون سالنامه آماری فیلم و سینما در کشور از سال 1364 تا 1383 در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و طبق برنامه، سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران ازابتدای 1384 تا پایان 1394 نیز به مروردر اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ضمن اینکه به دلیل وجود سیستم مکانیزه، از ابتدای سال 1395 اطلاعات و آمار به صورت ماهانه در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

براساس این آمار که با جزییات گوناگونی آماده شده، در مقایسه ای که میان 6 ماه ابتدایی امسال و سال گذشته می توان انجام داد مشخص است که امسال تعداد مخاطبان سینماها بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر یک آمار سینمایی/ فیلمی با یک تماشاگر در ماه!

تحلیلی بر یک آمار سینمایی/ فیلمی با یک تماشاگر در ماه!