مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 10:552017-11-24بين الملل

از «عربستان سعودی» تا «عربستان بن سلمان»


یکی دیگر از اهداف ولیعهد از بازداشت های اخیر، کنترل غول های رسانه ای روتانا و ام بی سی است که صاحبان آنها یعنی ولید بن طلال و ولید بن ابراهیم اکنون در بازداشت به سر می برند.

- به این ترتیب به نظر می رسد، محمد بن سلمان تلاش دارد با تسلط بر سه گانه قدرت، ثروت و رسانه، پایه های حکومت خود را تثبیت کرده و گام های نخست را برای ساختن "عربستان بن سلمان" بردارد.

عصرایران؛ حمیدرضا مهاجر - تاریخ نگارانی که وقایع امروزین عربستان سعودی را ثبت می کنند، سرفصل جداگانه ای را برای روز چهارم نوامبر 2017 اختصاص خواهند داد.

ده ها تن از شاهزادگان سعودی و سرمایه داران بزرگ عربستان، برای مشورت با ولیعهد، محمد بن سلمان به هتل ریتز کارلتون دعوت می شوند.

خودروهای حامل این َ"بزرگان"، پس از ورود به پارکینگ هتل پنج ستاره ریاض، توسط ماموران امنیتی متوقف و سرنشینان دانه درشت آنها بازداشت می شوند.

محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی که عملاً زمام امور کشور را در دست گرفته و دستور بازداشت شاهزادگان سعودی را داده است دستگیری امرای سعودی، موج رسانه ای بزرگی در جهان به راه می اندازد و این موج بزرگ ثابت می کند که تحولات داخلی عربستان سعودی، کشوری که در بعد سیاسی، مهمترین کشور عربی است و در بعد اقتصادی، بزرگترین تولید کننده نفت جهان به شمار می رود، نتایج تاثیر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «عربستان سعودی» تا «عربستان بن سلمان»

از «عربستان سعودی» تا «عربستان بن سلمان»