مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 10:352017-11-24سياسي

کدام بازنشسته ها حق برگشت دارند؟


با وجود لازم الاجرا بودن قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، کم نیستند افرادی که از این قانون مستثنی نشده ولی در سازمان ها و دستگاه های که به نحوی از بودجه دولتی استفاده می کنند فعالند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر و به ویژه در دولت دهم با اجرایی شدن قانون بازنشستگی پیش از موعد تعدادی زیادی از کارکنان سازمان ها با استفاده از این شرایط بازنشسته شده و پیش از زمان قانونی به دوران فعالیت خود پایان دادند و با وجود بار مالی و سایر مسایلی که این طرح به همراه داشت ، همواره در سازمان ها و دستگاه ها مشاهده می شود که افراد بازنشسته بار دیگر به سازمان های مختلف برگشته و فعالیت های جدیدی را از سر گرفته اند.

در سال گذشته بود که لایحه ای تحت عنوان ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به تصویب و از سوی رییس جمهور به دستگاه ابلاغ شد که فعالیت بازنشسته ها را تحت شرایطی عنوان و نحوه ممنوعیت فعالیت آنها را تعیین کرد.

براساس این قانون از زمان ابلاغ، به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا می شوند، در دستگاه های اجرایی که در قانون مدیریت خدمات کشوری مورد توجه قرار گرفته و همچنین کلیه دستگاه هایی که به نحوی از انحاء بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند ممنوع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام بازنشسته ها حق برگشت دارند؟

کدام بازنشسته ها حق برگشت دارند؟