مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1396 ساعت 01:352017-11-23اقتصادي

نسخه های چینی برای موتورهای ایرانی


تولید موتورسیکلت های انژکتوری از سال گذشته در قالب مصوبه دولت به تایید رسید و صنعت کشور ملزم شد از مهر ماه 1395 به جای موتورسیکلت های آلاینده کاربراتوری، - موتورسیکلت های انژکتوری تولید کند اما باتوجه به اظهارات برخی کارشناسان، تولید استاندارد این دستگاه کم آلاینده در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از گذشت بیش از یک سال از عمر مصوبه تولید موتورسیکلت انژکتوری تعدادی از کارشناسان حوزه خودرو و محیط زیست نسبت به تولید موتورسیکلت های انژکتوری انتقاد می کنند و معتقدند موتورهای تولیدی کشور فاقد استانداردهای لازم است "و با واردات موتورهای (engine) چینی، تقلباتی در تولید موتورسیکلت های انژکتوری صورت می گیرد.

ماجرا از این قرار است که سیستم انژکتوری قطعاتی دارد که مهمترین آنها پمپ سوخت، انژکتور، سنسور هوا و سنسور اکسیژن است و در سیستم انژکتوری کامل باید پمپ، رگلاتور سوخت و انژکتور مجزا باشند این در حالیست که بیشتر موتورسازان ایرانی سیستمی را وارد کرده اند که دارای پمپ پلانژری است.

این پمپ قرار است همزمان کار پمپ، رگلاتور سوخت و انژکتور را انجام دهد که تحت عنوان سیستم یونیت اینجکشن شناخته می شود و به هیچ وجه انژکتوری استاندارد به حساب نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های چینی برای موتورهای ایرانی

نسخه های چینی برای موتورهای ایرانی