مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 23:012017-11-23اقتصادي

استاندار کرمانشاه: بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیازمند بودجه از ردیف ملی است


برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیازمند اختصاص بودجه از ردیف ملی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند امشب در نشست مدیریت بحران که با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن و شهرسازی در فرمانداری ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی برای دومین بار است که به بازدید میدانی از مناطق زلزله زده می پردازد و تیم معاونان وی نیز چند روزی است که در منطقه هستند.

وی ادامه داد: به عنوان مدیر ارشد استان از تمامی گروه های مردم نهاد که از ابتدای حادثه زلزله با حضور گسترده در استان به امدادرسانی پرداختند، قدردانی می کنم.

استاندار کرمانشاه افزود: مرحله اسکان اضطراری به پایان رسیده و در مرحله اسکان موقت هستیم و به دلیل سردسیر بودن منطقه این چادرهای اهداشده جوابگو نخواهند بود بنابراین نیازمند تسریع در روند ایجاد مسکن های موقت هستیم.

بازوند ادامه داد: سرعت در انجام کارها اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است ولی بخشی از این ابزارهای تسریع دهنده در دستان مدیران ملی و وزیران کابینه است.

وی افزود: ساختمان های دولتی متعددی در این زلزله آسیب دیده اند که بازسازی آن ها نیازمند کمک وزارت راه و شهرسازی است و در آستانه تنظیم بودجه 97 باید در ردیف های ملی گنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیازمند بودجه از ردیف ملی است

استاندار کرمانشاه: بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیازمند بودجه از ردیف ملی است