مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 21:562017-11-23بين الملل

با امضای طوماری، نمایندگان پارلمان تونس بیانیه اخیر اتحادیه عرب را محکوم کردند


بیش از 40 نفر از نمایندگان پارلمان تونس با امضای طوماری، بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه ایران و حزب الله لبنان را محکوم کردند.

- نمایندگان پارلمان تونس بیانیه اخیر اتحادیه عرب را محکوم کردند بیش از 40 نفر از نمایندگان پارلمان تونس با امضای طوماری، بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه ایران و حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، شماری از نمایندگان پارلمان تونس به بیانیه اخیر اتحادیه عرب علیه جنبش مقاومت لبنان اعتراض کردند.

این نمایندگان که 41 نفر بودند با امضای طوماری در اعتراض به این بیانیه و محکوم کردن آن، از وزارت خارجه تونس خواستند با این بیانیه مخالفت کرده و موافقت خود با آن را پس بگیرد.

خانم مبارکه البراهمی، نماینده جبهه مردمی تونس در پارلمان این کشور با اشاره به این بیانیه گفت، آنچه در بیانیه وزیران خارجه اتحادیه عرب آمده است، لکه ننگی بر پیشانی تونس انقلابی و خیانت به خون شهدای انقلاب است.

در بخش از این طومار آمده است: ما امضا کنندگان این طومار، قطعا آنچه را که در بیانیه نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب آمده، از جمله متهم کردن مقاومت ملی در لبنان و هرگونه تلاش برای شعله ور کردن جنگ جدید علیه ملت این کشور را محکوم می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با امضای طوماری، نمایندگان پارلمان تونس بیانیه اخیر اتحادیه عرب را محکوم کردند

با امضای طوماری، نمایندگان پارلمان تونس بیانیه اخیر اتحادیه عرب را محکوم کردند