مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 20:402017-11-23بين الملل

برگزاری همایش "ایران چالش های زیست محیطی" در پاریس


همایش "ایران چالش های زیست محیطی" در پاریس با حضور سفیر ایران در پاریس و شرکت گسترده مقامات محیط زیست فرانسه برگزار شد.

- همایش "ایران چالش های زیست محیطی" در پاریس با حضور سفیر ایران در پاریس و شرکت گسترده مقامات محیط زیست فرانسه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به ابتکار مرکز ایران و فرانسه با مشارکت انستیتوی فرانسوی دیدرو، بنیاد زیست محیطی کوستو و مرکز توسعه بازرگانی ایران و فرانسه؛ همایشی تحت عنوان "ایران چالش های زیست محیطی" با حضور دلفی سفیر کشورمان در پاریس؛ وزیر اسبق محیط زیست فرانسه؛ مدیر بین الملل وزارت گذار زیست محیطی؛ رییس کمیته مشترک کشاورزی ایران و فرانسه؛ و دهها کارشناس ایرانی و فرانسوی و مسولین استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان و صندوق حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

طی این همایش آقای سیس ریس انستیتوی دیدرو ضمن تاکید بر اهمیت دیالوگ و همکاری ایران و فرانسه در زمینه محیط زیست، تاکید نمود حفاظت از محیط زیست در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده و همکاری 2 کشور براییافتن راهکارهای مساعد در این زمینه ضروری است.

سپس ابوالقاسم دلفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس بعنوان سخنران جلسه افتتاحیه ضمن تاکید بر اهمیت مبحث محیط زیست برای ایران و منطقه خاورمیانه در تمام ابعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش "ایران چالش های زیست محیطی" در پاریس

برگزاری همایش "ایران چالش های زیست محیطی" در پاریس