مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 20:362017-11-23سياسي

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: علامه معرفت یک شخصیت ماندگار قرآنی است


علامه معرفت یک شخصیت ماندگار قرآنی است و او به دلیل پرهیز از پراکنده کاری توانست کارهای برجسته ای در زمینه علوم قرآنی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد عصر امروز در مراسم اختتامیه همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه معرفت که در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به ویژگی های علامه معرفت اظهار کرد: او استاد بسیاری از پژوهشگران برجسته است، ما شاگردان علامه معرفت درس های زیادی را از رفتارهای او گرفتیم، رفتارهای این شخصیت برجسته در عمل برای همه درس آموز بود.

وی ادامه داد: علامه معرفت هیچ گاه از عمرش پشیمان نشد زیرا عمرش را صرف قرآن کرد، علامه معرفت پدر شهید بود و فرزندش را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد، علامه معرفت ذره ای کبر و غرور نداشت و وجودش مالامال از صفا و بی ریایی بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: علامه معرفت تواضعی مثال زدنی داشت و ابتکارات علمی او به دلیل حس عمیق حقیقت جویی بود، زندگی علامه معرفت الگویی در مورد شیوه کار علمی است، او می توانست که در حوزه های مختلفی همچون فقه ورود کند، اما به دلیل احساس نیاز بیشتر به علوم قرآنی پرداخت و روی این حوزه متمرکز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: علامه معرفت یک شخصیت ماندگار قرآنی است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: علامه معرفت یک شخصیت ماندگار قرآنی است