مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 20:252017-11-23سياسي

ایران صلح، ثبات و امنیت پایدار در افغانستان را به نفع منطقه می داند


رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت هوشمندی دولت ها و ملت های منطقه در برابر توطئه ها و تفرقه افکنی دشمنان، بر توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه تهران ـ کابل تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر پنج شنبه در گفتگوی تلفنی "اشرف غنی احمدزی" رییس جمهور افغانستان با وی، ضمن تقدیر از ابراز همدردی دولت و ملت افغانستان با مردم ایران در حادثه زلزله کرمانشاه، گفت: این همدلی ها، همدردی ها و برادری ها همواره میان دو ملت برقرار بوده و ما باید همیشه در کنار هم باشیم.

رییس جمهور وقوع حوادث تروریستی و کشته شدن مردم در افغانستان را تأسف بار و ناراحت کننده دانست و اظهار داشت: خوشبختانه دولت افغانستان مواضع هوشمندانه­ای در راستای حفظ وحدت و خنثی کردن توطئه­هایی که برای تفرقه افکنی در منطقه وجود دارد، اتخاذ کرده است.

روحانی با اشاره به لزوم مبارزه همه جانبه با تولید و قاچاق مواد مخدر، افزود: امروز مواد مخدر نسل جوان را در کشورهای منطقه و جهان تهدید می کند که باید با همکاری گسترده با این پدیده شوم مقابله کنیم.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار صلح، ثبات و امنیت پایدار در افغانستان است و آن را در راستای توسعه امنیت خود و به نفع صلح و ثبات منطقه قلمداد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران صلح، ثبات و امنیت پایدار در افغانستان را به نفع منطقه می داند

ایران صلح، ثبات و امنیت پایدار در افغانستان را به نفع منطقه می داند