مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 18:112017-11-23اقتصادي

وزیر صنعت تاکید کرد لزوم کاهش مداخله دولت در صنعت نان


مجموعه تولید نان باید به سمت تولید انبوه و صنعتی و تولیدی که با حداقل قیمت به دست مردم برسد، حرکت کند و این مهم نیازمند کاهش مداخله دولت در این امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، محمد شریعتمداری در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان در گفت و گو با خبرنگاران، گندم را یکی از مهمترین مواد مغذی بشر و بی بدیل دانست و افزود: به دلیل همین اهمیت و حساسیت مداخله بیش از اندازه در موضوع گندم و نان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه مداخله بیش از اندازه محدودیت هایی را برای گسترش صنعت آرد و نان به وجود می آورد، تصریح کرد: این مداخله ها سبب شد تا از ایجاد صنایع برای تولید انبوه نان های مختلف مورد نیاز، استفاده از این صنعت برای تولیدات جانبی دیگر غیر از نان و همچنین امکان صادرات در این حوزه بی بهره شویم.

شریعتمداری با اعلام اینکه در دولت یازدهم و همچنین از ابتدای دولت دوازدهم تلاش شد حرکت جدیدی در توسعه صنعت گندم، آرد و نان با کاهش میزان مداخله دولت در این امر فراهم شود، گفت: چون نان محصولی مغذی و مورد استفاده عامه مردم است و بخشی از آن باید حتماً با قیمت های مناسب در اختیار طبقاتی از جامعه که با محدودیت های مالی مواجه هستند قرار بگیرد گفت : مجموعه تولید نان باید به سمت تولید انبوه و صنعتی و تولیدی که با حداقل قیمت به دست مردم برسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت تاکید کرد لزوم کاهش مداخله دولت در صنعت نان

وزیر صنعت تاکید کرد لزوم کاهش مداخله دولت در صنعت نان