مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 16:352017-11-23بين الملل

درج نام دو نهاد و 11 تن در "فهرست تروریستی" کشورهای محاصره کننده قطر


کشورهای تحریم کننده قطر دو نهاد "اتحادیه جهانی علمای مسلمان" و "شورای بین المللی اسلامی" (مساع) و 11 نفر را به فهرست تروریستی خود افزودند.

- درج نام دو نهاد و 11 تن در "فهرست تروریستی" کشورهای محاصره کننده قطر کشورهای تحریم کننده قطر دو نهاد "اتحادیه جهانی علمای مسلمان" و "شورای بین المللی اسلامی" (مساع) و 11 نفر را به فهرست تروریستی خود افزودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، 4 کشور تحریم کننده قطر که شامل عربستان، مصر، امارات و بحرین می شود، اعلام کردند که در راستای تلاش برای مبارزه با تروریسم، نام اتحادیه جهانی علمای مسلمان، شورای بین المللی اسلامی و 11 نفر دیگر را به لیست تروریستی خود اضافه کرده اند.

این کشورها مدعی شدند: این نهادها در پوشش اسلامی اقدامات تروریستی انجام داده و این 11 نفر نیز با دریافت کمک های مستقیم از قطر به عملیات مختلف تروریستی دست زده اند.

دوحه به این افراد گذرنامه قطری داده و برای تسهیل فعالیت هایشان آنها را در نهادهایی به ظاهر خیریه بکار گرفته است.

این کشورها تاکید کردند که مقام های قطری همچنان به حمایت و پناه دادن و کمک مالی به تروریسم و تشویق افراطی گری و نفرت پراکنی ادامه می دهد و اقداماتی برای متوقف ساختن فعالیت های تروریستی صورت نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج نام دو نهاد و 11 تن در "فهرست تروریستی" کشورهای محاصره کننده قطر

درج نام دو نهاد و 11 تن در "فهرست تروریستی" کشورهای محاصره کننده قطر