مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1396 ساعت 16:152017-11-23سياسي

فعالیت های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نیازآذری در نشست ادواری مجمع ائمه جمعه بابل با ابراز نگرانی از گسترش آسیب های اجتماعی خواستار مشارکت و تلاش بیشتر ائمه جمعه برای مدیریت کاهش آسیب های اجتماعی شد.

وی با بیان این که موضوع رسیدگی به آسیب های اجتماعی از دغدغه های رهبری است و ایشان در این زمینه به روسای سه قوه ماموریت ویژه دادند ، تصریح کرد: شورای اجتماعی در بخش ها و شهرها باید با محوریت ائمه جمعه تشکیل شود تا از طریق فعالیت های فرهنگی و آموزشی این آسیب ها مدیریت شود.

وی با اشاره به این که بیکاری، اعتیاد، طلاق و زندان از عوامل تشدید کننده جرائم شده است ، افزود: باید همه نهادها و مراکز فرهنگی و آموزشی با همکاری خیران، حوزویان و دانشگاهیان برای کاهش آسیب های اجتماعی هماهنگ و منسجم برنامه ریزی و حرکت کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر نقش رسانه های گروهی، شبکه های اجتماعی و تشکل های مردم نهاد برای همکاری در این زمینه ، تصریح کرد: نباید نقش و اهمیت سازنده خانواده را در این مباحث کمرنگ دید.

وی با انتقاد از فعالیت های تکراری، موازی و کم اثر فرهنگی خاطرنشان کرد: با همین بودجه اندکی که وجود دارد به دلیل فعالیت های پراکنده نتیجه ای به دست نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است

فعالیت های فرهنگی در کشور موازی و کم اثر است